Retourneren en service

Behandeling retourenVoor het retourneren van goederen onderscheiden wij 4 verschillende oorzaken:

  1. Een artikel komt beschadigd aan.
  2. Een artikel komt defect aan.
  3. Een klant wil een artikel ruilen
  4. Een klant wil het bestelde artikel bij nader inzien niet hebben en maakt geen andere keuze.
Retourneren

 

Bij de situatie 1 en 2 zal de retourzending en het versturen van een onderdeel of vervangend artikel door Enzler huis en tuintrend BV betaald worden. De klant blijf dus alleen de eerste verzending betalen.

Als een klant een product binnen 8 dagen wil ruilen kan dit door het product ongebruikt, onbeschadigd in de originele verpakking in onze showroom om te ruilen. Het product kan ook naar ons verzonden worden, waarna wij eenmalig een ander product kostenloos zullen opsturen.

Als een klant van de koop af wilt zien zonder geldige reden zullen wij nadat het artikel onbeschadigd en in de originele verpakking is ontvangen, het aankoop bedrag van het artikel binnen 8 werkdagen retour storten op de bij ons bekende rekening van de klant.
 

Heeft u hier al aan gedacht?